Naše restaurace má tradici od roku 2019 a velmi nám tudíž záleží na spokojenosti našich zákazníků. I přes naši veškerou snahu o maximální kvalitu a dochvilnost při rozvozu se může stát, že s jídlem nebo časem dodání nebudete spokojeni.
V případě, že na něco ve Vaší objednávce zapomeneme, dovezeme Vám položku znovu na vlastní náklady nebo v rámci další objednávky a k tomu přibalíme malou pozornost.
V případě, že kvalita jídla nebude odpovídat (připálené, studené apod.), dovezeme Vám jídlo nové a k tomu přibalíme malou pozornost.
V případě, že se s rozvozem jídla zpozdíme, dostanete od nás na další rozvoz výraznou slevu.
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 15.8.2023.
V Praze dne 15.8.2023.
In Prague, 15.8.2023, the Commission decided not to initiate the procedure laid 8. 2023.